هنر نزد دوره 16 است و بس !
همراه 16
من اگر ما نشوم، تنهایم... پاتوق دوره 16 دبیرستان احسان
نگارش در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, توسط قلم 16

اما این بخش هنر نمایی دو دوست عزیز است که هنر خود را با پیانو به نمایش گذاشته اند .

جالب است بدانید بعد از اجرای این دوستان تماس های متعددی با ایشان گرفته شد تا با براز علاقه به همکاری با این دو دوست  مبلغ پیشنهادی خود را برای خرید نت خاص از دوستان ارائه کردند .

 

فعلا دو تا لینک دانلود :

http://up.behtarin.com/uploads/0b74a886121.mp4

 http://www.2shared.com/video/L53SVQNR/MOV00153.html

 

از تمامی دوستان هنرمند خواستاریم هنرمندی های مستند خود را برای ما بفرستند  تا در این بخش قرار بگیرد .


 


نظرات شما عزیزان:

هم دوره ایه پدر سوخته
ساعت13:31---6 تير 1390
که چی مثلا ؟!!
همین آقا خوشتیپه کاری کرد که تو وبلاگ قبلی من ول کنم برم
نمی دونم از این کارش چه نفعی میبره
ولی من با وجود شکی که داشتم و دائم حمل بر صحت کار حضرت خوشتیپ می کردم ، الان صد در صد مطمئن شدم که کارش یه کار حداقل میشه گفت سازمان یافته و از طرف آقای ... است
به هر حال هم دوره ای های عزیز می خواد خوشتون بیاد یا بعضا بدتون بیاد از این کارم ( که حتما خوشتون میاد ) منم دیگه نمیام و نظر هم نمیدم
همیشه شاد و موفق باشد و بچسبین به درس این 1 ساله رو
از یاد خدا هم هیچوقت غافل نشید که مطمئنا هیچ پارتی ای بزرگتر از اون نیست و تکیه به اون از تکیه کردن بر هزاران پارتی دنیایی ( مسلما ) بهتره
منم براتون دعا می کنم
خدا از ما بگیر آنچیز هایی که تو را از ما می گیرد
یا علی مدد
التماس دعا


اووووف
ساعت15:01---2 تير 1390
اگه هر چی بفرستیم میذارین ؟؟؟


نمی ترسین فیلتر بشین ؟؟ پاسخ:4 تیر انشاء الله


Lord
ساعت11:17---2 تير 1390
پسر خوب 2shere که ف.ی.ل.ت.ر.ه !


حامد عابدی
ساعت10:19---2 تير 1390
آهنگ فیلم جنایی ساختن !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: